רגע של נחת עם מנהלת בית הספר – מובילי קוד מנקיתאריך: 12.1.17שמות התלמידים:אלון חמווי - ב' 1, לוורן אוחנה – ב' 1, ויקטור קונוזלב- ב'2, בן אנדרט- ב' 2, עמנואל כפלי- ד'1, מקס ארסני- ד'1, דניאל פשקובסקי- ד'3, מקסים וטק- ד'3, רובין פשקובסקי- ה'1, אורין אבוקסיס- ה'1, קרולינה זק- ה'2, רנאט איסקוב- ה' 2, יהונתן עזריאל – ה' 2, אדל סולטנוב- ו'1, סופיה פשקובסקי- ו'1, ירון אונגר- ו'3, יאיר מיכאלי- ו'3.
16:05 (14/01/17) אנה פילנובסקי

רגע של נחת עם מנהלת בית הספר – מובילי קוד מנקי תאריך: 12.1.17 שמות התלמידים: אלון חמווי - ב' 1, לוורן אוחנה – ב' 1, ויקטור קונוזלב- ב'2, בן אנדרט- ב' 2, עמנואל כפלי- ד'1, מקס ארסני- ד'1, דניאל פשקובסקי- ד'3, מקסים וטק- ד'3, רובין פשקובסקי- ה'1, אורין אבוקסיס- ה'1, קרולינה זק- ה'2, רנאט איסקוב- ה' 2, יהונתן עזריאל – ה' 2, אדל סולטנוב- ו'1, סופיה פשקובסקי- ו'1, ירון אונגר- ו'3, יאיר מיכאלי- ו'3. מהלך המפגש: אני כאן בזכות... ויקטור: אני בשלב 5- במשחק צריך שהקוף יגיע לבננות. בן: אני בשלב 42- צריך ללחוץ על מילים כדי להזיז את הקוף כדי שיגיע לבננה. זה משחק תכנות, המשחק דורש תכנון. לורן: אני בשלב 40 בערך- צריך ללחוץ על מילה נכונה כדי שהקוף ייקח מהגורילה את הבננה שהיא לקחה לו. קרולינה: אני בשלב 160 בערך- המשחק מפתח את אוצר המילים באנגלית, צריך לחשוב על המהלכים שהקוף צריך לעשות וזה דורש מאיתנו חשיבה. רובין: אני בשלב 184- במשחק צריך לדעת חשבון ומתמטיקה כי צריך לחשב כמה צעדים יעשה הקוף ובכמה מעלות עליו להסתובב. אורין: אני בשלב- 84- זה לא רק להוביל את הקוף לבננה , בערך משלב 60-80 צריך להוביל את העכבר לגפרורים, כדי לבנות את הגשר. בן: בשלב זה הגורילה הפילה משהו כדי להפיל את הגשר לנהר, העכבר הציע רעיון שעם הגפרורים אפשר יהיה לבנות את הגשר. ובשביל זה צריך לאסוף גפרורים. אלון: אני בשלב 70- אני אוהב לשחק במשחק כי זה משחק שיש בו הרבה בננות, הקוף לוקח את הבננות ואני אוהב שיש את הצליל של הניצחון, כשהקוף תופס את הבננות. עמנואל: המשחק כיף כי לפעמים הוא מאתגר, לפעמים קשה לחשוב, המשחק לא קל, יש שלבים שהם ממש ממש קשים. רובין: שלב 184 הכי קשה. דניאל: אני בשלב- 122אני אוהב לשחק ואני משחק בבית, זה משחק מעניין. יהונתן: אני בשלב 175- יש שלבים בהם אני לא יכול לעבור, השלב עם המנעול, הכל צריך להיות נכון כדי להצליח. רנאט- אני אוהב לשחק במשחק- זה מפתח בגאומטריה בחשבון, זה משחק מסקרן. אדל- אני בשלב- 180- המשחק כיף ומעניין, כי יש גם מתמטיקה. יאיר- אני בשלב 50 בערך- אני אוהב לשחק כי זה כיף לנצח ולהשיג את הבננות ואת המטרה של הקוף. אתי ויצמן: אני ממש גאה בכם, אין ספק כי במשחק נדרשת חשיבה, נדרש תכנון, נדרש ידע מסוים באנגלית, מתמטיקה, גיאומטריה, נדרשת עקביות. מאחלת לכם הצלחה רבה והמשך התקדמות בשלבים הקשים. המשיכו כך, ישר כח!

 
 
אינטרנט בטוח
אודות ביה"ס
רב תרבותיות
זהירות בדרכים
מוכנות לכיתה א'
נושא מרכז שנת תשע"ח
מורשת
ועד הורים בית ספרי
רגע של נחת עם מנהלת בית הספר תשע"ה
רגע של נחת עם מנהלת בית הספר תשע"ו
רגע של נחת
רגע של נחת תשע"ז
תכנית שיר של יום
רגע של נחת תשע"ח
מפגש 1 -תשע"ח
מפגש 2- תשע"ח
מפגש 3- תשע"ח
מפגש 4- תשע"ח
מפגש 5- תשע"ח
מידע עירוני
מידע לתלמידים
אשדוד בסימן קריאה!